Vraag & Antwoord

Dien ik een aanbetaling te doen voor mijn reservering?

De betalingsvoorwaarden zijn als volgt: 25% binnen 4 weken, 75% 6 weken voor aankomst. In geval van Last Minute 100% voor aankomstdatum. Indien je gebruik maakt van een campingkaart, kun je bij uitcheck betalen.
 

Krijg ik na de aanbetaling een betalingsbevestiging en een nieuwe factuur?

Nee, deze krijg je niet automatisch, hier kun je wel om vragen indien je dit wenst. 
 

Hoeveel ampère stroom zit er bij een kampeerplaats?

Op elke kampeerplaats heb je 10 ampère stroom 
 

Zijn honden bij jullie op het vakantiepark toegestaan?

Bij ons op het park zijn honden van harte welkom mits ze zijn aangelijnd. Ze zijn niet toegestaan op de volgende plekken:
- De sanitair gebouwen
- De winkel
- Het zwembad
- De wasserette
- Het dagrecreatiestrand
- Rozenwiel 90 tot 120
 

Hoeveel honden zijn er toegestaan per accommodatie/kampeerplaats?

Per kampeerveld zijn er 2 honden toegestaan behalve op Rozenwiel 90 tot 120. Een aantal van onze accommodatietypen hebben huisjes die geschikt zijn voor honden. Bij de accommodaties geldt een maximaal van 1 hond. Als je interesse hebt in een van onze accommodaties, informeren wij je graag welk huisje geschikt is voor honden 
 

Zijn mijn katten toegestaan op jullie park?

Katten zijn bij ons op het Vakantiepark helaas niet toegestaan.

 
Moet je bij de douchen gebruik maken van douche muntjes?

Je kunt bij ons gratis gebruik maken van de douches in de sanitair gebouwen. Hier heb je geen munten voor nodig. 
 

Is er wifi op het park?

Op het hele vakantiepark is er gratis camping wifi beschikbaar. 
 

Ik ben 18 en wil met mijn vrienden een week komen kamperen, mag dit?

Wij zijn een echt familiepark en bij ons zijn jongerengroepen niet toegestaan. 


Van en tot wanneer is er stilte op het park?

Van 23:00 tot 07:00 uur hanteren wij stilte op het park.

 
Mag ik mijn auto bij de accommodatie/kampeerplaats parkeren?

Bij de Rozenwiel mag je 1 auto bij de kampeerplaats parkeren. Verder zijn auto’s alleen toegestaan bij de Havenvilla, Havenhuis, Rivierhuis, Strandhuisjes, Havenhuisjes en de Safaritenten met eigen sanitair. Voor de andere accommodaties en kampeerplaatsen mag je de auto op de aangewezen parkeerterreinen parkeren. Een tweede auto kan tegen betaling van € 4,- per dag op het algemene parkeerterrein geparkeerd worden. Ben je een daggast? Dan zijn de parkeerkosten € 5,- per dag. 
 

Vrienden van ons willen een dag op visite komen, mogen zij ook gebruik maken van het zwembad?

Gezellig als er iemand op visite komt! Je kunt voor je visite een kaartje halen bij de receptie. Met dit kaartje hebben de gasten ook toegang tot het zwembad. De kosten hiervan bedragen € 5,00 per persoon per dag. 
 

Mag de visite ook blijven slapen?

Als je een loge hebt, dien je dit aan te geven bij de receptie. De kosten hiervan bedragen in totaal € 7,24 per nacht. Hier zit het gebruik van het zwembad bij in.
Dit mag enkel als het maximale aantal personen per accommodatie/kampeerplaats niet word overschreden. 
 

Heb ik een muntje nodig voor de zwembad kluisjes?

Voor de kluisjes bij het zwembad heb je € 0,50 nodig. Deze krijg je bij het openen van je kluisje weer terug. 
 

Ik wil komen zwemmen in het binnen zwembad maar ik ben geen gast en kom niet op visite bij een gast. Kan dit?

Het is niet toegestaan om van buitenaf bij ons te komen zwemmen in het binnenzwembad. U kunt natuurlijk wel in de recreatieplas komen zwemmen. 



Als ik een vakantie boek, wat is er dan allemaal inclusief in de prijs?|

- Gebruik van het zwembad
- Animatie
- Indoorspeelhal
- Gebruik van sanitair gebouwen
- Bij een aantal accommodaties is het bedlinnen inbegrepen 


Moet ik met mijn camper op een speciale camperplaats?

Dit ligt aan de grote en het gewicht van de camper. Onze receptiemedewerkers helpen je hier graag mee verder. 


Ik moet helaas mijn reservering annuleren, kan dit zomaar?

Wij hanteren de RECRON voorwaarden als je wilt annuleren. De voorwaarden kunt u hier vinden. www.recron.nl/recron-voorwaarden 
 

Ik betaal borg bij de groepsaccommodaties, hoe krijg ik deze terug?

Na vertrek controleren onze collega’s van de schoonmaak de accommodatie. Als deze netjes en zoals behoren is achtergelaten, word dit doorgegeven naar de administratie. Zij zullen de borg terug storten naar het opgegeven rekeningnummer.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!
Geen zorgen, we spammen niet! ­čśë